Leren van onze gasten

Iedere gast heeft haar eigen wensen en adviezen ter verbetering van onze gastenverblijven, de meeste van de adviezen worden snel daarna in praktijk gebracht. Zakelijke gasten hebben heel andere wensen dan toeristen, maar er is ook duidelijk verschil tussen gasten die 1 nacht blijven of zij die langer blijven.

Een aantal adviezen welke op verzoek van gasten in praktijk zijn gebracht: een passpiegel, een stopcontact voor de föhn vlakbij de douchespiegel, een verduisterend rolgordijn op de vide zodat het langer donker blijft( lees uitslapen😀) een wekker( er zijn nog mensen zonder telefoon) een verstelbare bureaulamp voor hen die moeten werken tijdens het verblijf, een stopcontact onder de werktafel om de laptop in te prikken, bakpapier om zelf croissantjes te bakken, ovenschaal om eten in op te warmen, extra haakjes om kleding in de badkamer op te hangen, een oplaadpunt voor elctrische fietsen. Als je als leek begint aan een bed &breakfast denk je dat je overal aangedacht hebt, toch vergeet je soms de eenvoudigste dingen, bijvoorbeeld een broodmes of een kurkentrekker( tja, ik drink zelf geen wijn) Gelukkig geven onze vriendelijke gasten aan wat ze missen, daar zijn we erg blij mee, en de gasten vinden het fijn dat bijna alles direct wordt opgelost. Bedankt lieve gasten voor alle adviezen tot nu toe👍😀.